dimarts, 4 de juliol del 2017

Programació d'estiu

Quan arriba l'estiu, la majoria dels canals opta per donar vacances al personal i deixar la programació en serveis mínims. Reposicions de velles glòries i algun programa "fresc" d'estiu que més valdria haver substituït per qualsevol reposició.

No sé si no seria millor deixar marxar tots els treballadors, deixar l'edifici obert i que qualsevol pogués entrar i fer-hi un programa o curiosejar per la videoteca i posar les reposicions que volgués. Bé, potser és justament el que fan.

Aquest any optaré per les reposicions al blog. Com que sé que molts de vosaltres feu vacances i no vull estressar-vos, només hi posaré uns pocs relats, curtets i amb una foto. Podria fer com en Pons i reciclar posts antics però jo confio en la intel·ligència dels lectors d'aquest blog i dono per fet que saben buscar els posts antics. (Hi ha algun botó en algun lloc, crec.)

Que passeu un bon estiu!

8 comentaris:

  1. Cadascú tria l'opció que li és més còmode...Com que sóc de les poques que no faig "tours", per aquests mons reals, els faré virtuals passejant-me pels blogs!
    Que gaudeixis de l'estiu amb molts moments feliços, segur que amb els vailets no t'avorriràs gens.
    Bones vacances, Sergi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els tours pels mons reals estan sobrevalorats. Bé, la majoria d'ells. Espero que passis un bon estiu. Jo, avorrir-me segur que no m'avorriré... Gràcies!

      Elimina
  2. Gràcies, Sergi, que passes tu també un bon estiu, jo, per la meua part, i com que no vaig a cap lloc on no hi haja Internet, seguiré amb els meus escrits i posts, espere que si t'abelleix et seguisques passant per casa meua, una abraçada i fins a reveure passat l'estiu.

    Vicent Adsuara i Rollan

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Vicent!

      Jo darrerament em costa trobar estones per posar-me davant de l'ordinador. Sí que segueixo blogs -entre ells el teu- a través del mòbil però se'm fa una muntanya comentar blogs des del mòbil.

      Que passis bon estiu!

      Elimina
  3. Pons’s Blog està obert a més públic que aquest, i per això puc fer lo dels refregits, el teu amb temes complexos com el transhumanisme i altres fumades espanta als lectors més limitats i fa que no et calgui refregir posts. De totes maneres ara que estic en jornada intensiva els dimarts han desaparegut i això vol dir que els refregits també, per tan en el fons només m’estic agafant els dijous de festa. Sigui com sigui trobaré a faltar els teus post reflexius, quan dius que tornes a la teva programació habitual?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Només els dijous de festa! Això ja ho saben els sindicats? No crec que sigui legal!

      Potser faig vacances de les vacances i poso algun post fresc (això de reflexiu era el blog d'en XeXu, que sempre guanyava el premi al blog reflexiu, no?). O potser no. Serà sorpresa.

      Elimina
  4. Últimament es porta molt això de les reposicions per aquí als blogs, però en el teu cas seran reposicions de relats que no has publicat aquí, entenc. Doncs ja està bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A més del Pons, ho fan altres bloggers? Ara no en recordo cap altre... El Bona Nit segur que no.

      Elimina